استخدام تکنسین آزمایشگاه با کمک پاتو

استخدام تکنسین آزمایشگاه با کمک پاتو

استخدام تکنسین آزمایشگاه و یا مراکز درمانی :

استخدام تکنسین آزمایشگاه در تمام استان های کشور امکان پذیر است. فارغ التحصیلان رشته علوم آزمایشگاهی می توانند مدرک تحصیلی خود را ارتقا دهند و بعد از دریافت مدرک کاردانی، مدرک کارشناسی را دریافت کنند. در حقیقت تکنسین آزمایشگاه فارغ التحصیلان رشته علوم آزمایشگاهی در مقطع کارشناسی می باشند. برای استخدام تکنسین آزمایشگاه می توان از مراکز معتبر کمک گرفت. در اینجا قصد داریم به بیان وظایف تکنسین آزمایشگاه بپردازیم و همچنین معرفی رشته تحصیلی علوم آزمایشگاهی، شرایط پذیرش در این رشته و …. را بیان خواهیم کرد.

آشنایی با رشته علوم آزمایشگاهی :

علوم آزمایشگاهی یکی از رشته هایی می باشد که انتخاب آن تنها توسط دانش آموزان رشته علوم تجربی امکان پذیر است. به عبارت دیگر این رشته یکی از زیر شاخه های علم پزشکی می باشد. دانش آموزان رشته علوم تجربی می توانند رشته علوم آزمایشگاهی را به عنوان رشته دانشگاهی خود انتخاب کنند. پذیرش در این رشته دانشگاهی کار خیلی راحتی نیست. البته لازم به ذکر م باشد که برای انتخاب این رشته باید به نکاتی مختلفی چون علاقه مند بودن به کار در محیط بیمارستان و آزمایشگاه، علاقه مند به رشته علوم آزمایشگاهی، آشنایی با شرح وظایف فارغ التحصیلان رشته علوم آزمایشگاهی در محیط کار، کسب رتبه قابل قابل در کنکور و ….. اشاره کرد. افرادی که این رشته را به عنوان رشته دانشگاهی خود انتخاب می کنند و متناسب با آن شغل آینده خود را انتخاب می کنند باید به این رشته و آینده شغلی آن علاقه مند باشند. فارغ التحصیلان این رشته که به عنوان تکنسین آزمایشگاه مشغول به فعالیت هستند نسبت به ادرار، مدفوع، خون و … حساس نیستند.

 

استخدام تکنسین آزمایشگاه با کمک پاتو

 

استخدام تکنسین آزمایشگاه و وظایف آن :

در اینجا قصد داریم به بیان وظایف تکنسین آزمایشگاه بپردازیم تا قبل از استخدام تکنسین آزمایشگاه با وظایف آن به خوبی آشنا شویم. فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی در مقطع کارشناسی، تکنسین آزمایشگاه محسوب می شوند که وظایف آن ها زیر نظر مدیر فنی و مهندسی بخش انجام می شود. البته اساس کار تکنسین آزمایشگاه و دیگر مراکز درمانی انجام آزمایش های تشخیصی می باشد. به عبارت دیگر :

۱. یکی از وظایف تکنسین آزمایشگاه انجام تست های مربوط به QC و R&D که می باشد که مطابق با دستورالعمل های مربوطه انجام می شود.

۲. در صورت بروز مشکل های جزئی در دستگاه های آزمایشگاهی، تکنسین آزمایشگاه وظیفه دارد تا به رفع آن ها اقدام کند.

۳. ثبت و نگهداری سابقه های کیفی در آرشیو از دیگر وظایف تکنسین آزمایشگاه به حساب می آید. در حقیقت فرد نامبرده باید آرشیوی جهت نگهداری آن ها ایجاد کند.

۴. نمونه گیری از فرد بیمار مطابق با دستور پزشک معالج و یا مدیر بخش و همچنین آماده سازی آن ها برای بررسی جهت شناسایی بیماری و تجویز دارو

۵. انجام دادن تمام فعالیت های مربوط به بخش و یا محوطه با توجه به دستور مدیر مربوطه از دیگر وظایف تکنسین آزمایشگاه محسوب می شود.

۶. تکنسین آزمایشگاه وظایف دیگری نیز دارد که از آن ها به عنوان فعالیت های فرعی یاد می شود. کمک به سایر بخش ها جهت افزایش حجم کار و پذیرش زیاد، ایجاد نظم در محیط و …. از وظایف فرعی به حساب می آید.

 

استخدام تکنسین آزمایشگاه با کمک پاتو

 

چگونگی استخدام تکنسین آزمایشگاه :

افرادی که به تکنسین آزمایشگاه علاقه مند هستند می توانند برای استخدام در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و سایر مراکز درمانی اقدام کنند. یکی از سوال هایی که ممکن است ذهن افراد را درگیر کرده باشد این است که چگونه می توان برای استخدام تکنسین آزمایشگاه اقدام کرد ؟ در این باره می توان گفت، قبل از هر چیز باید مدرک لازم در این زمینه را داشته باشید. در مرحله بعد می توانید به سایت ها و یا مراکز معتبر مراجعه کنید که نیازمندی های جامعه پزشکی را بیان می کنند و متناسب با نیازمندی های بیان شده برای انتخاب شغل و استخدام تکنسین آزمایشگاه اقدام کنید.

استخدام تکنسین آزمایشگاه با استفاده از سایت پاتو :

برای استخدام تکنسین آزمایشگاه می توانید از سایت پاتو کمک بگیرید. سایت پاتو یکی از سایت های کاملا معتبر است که به بیان نیازمندی های پزشکی و آزمایشگاهی می پردازد. در نتیجه فارغ التحصیلانی که به دنبال شغل هستند می توانند با مراجعه به سایت پاتو و یا صفحه اینستاگرام، یوتیوب و …. از نیازمندی های جامعه مطلع شوند و بعد از بررسی برای استخدام اقدام کنند.

آیا این مطلب مفید بود ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است