بیش از ۲۰۰۰۰ کاربر

از نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی آنلاین باخبر شوید

حتماً برای شما هم پیش آمده که یک روزنامه برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود در دست بگیرید و به سراغ بخش نیازمندی‌ها بروید.  با این وجود هیچ وقت نمی‌توانستید برخی از شغل‌ها و تخصص‌ها مثل نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی را در روزنامه پیدا کنید. به راستی نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی کجا منتشر می‌شوند؟ و افرادی که چنین تخصص‌هایی دارند، باید کجا دنبال شغل مورد نظر خود باشند؟

سایت پاتو یک سایت معتبر و مطمئن است که در زمینه نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پاتو، به شکل مستقیم از آگهی‌های منتشر شده در سایت باخبر و بهره‌مند شوید.

موسس پاتو

موسس مجموعه پاتو، خانم دکتر عاطفه حمزه بوده که توانسته تجربیات ارزشمند خود را در مدیریت و خدمات شرکت به کار گیرد.

پاتو
logo-samandehi
پاتو وان
ssl

استخدام و کاریابی

سایت پاتو یک سایت معتبر و مطمئن است که در زمینه نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پاتو، به شکل مستقیم از آگهی‌های منتشر شده در سایت باخبر و بهره‌مند شوید.

اگر شما بخواهید شغل مورد نظر خود را به روش سنتی پیدا کنید، زمان بسیاری را باید صرف نمایید. در روش سنتی، فرد جویای کار باید به مراکز درمانی، آزمایشگاهی، دارویی، پزشکی، بیمارستان و… مراجعه نماید. برخی از آنان در پایان این جستجو می‌توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. در چنین سایتی شما می‌توانید به شکل رایگان رزومه کاری خود را در اختیار کارفرمایان قرار دهید و برای شغل‌های مناسب و تخصصی انتخاب شوید.

کارفرمایان اگر برای استخدام نیروی کار مورد نظر خود به روش سنتی عمل کنند، باید مدت زمان زیادی را صرف بررسی سوابق، تجربه، تخصص و مهارت نیروی کار نمایند. در چنین حالتی یک سایت جامع می‌تواند سرعت کاریابی، استخدام و اتصال بین کارفرما و نیروی کار را بالا ببرد. ضمن اینکه در چنین بستری امکان ارزیابی کار مورد نظر از زوایای مختلف وجود دارد. همچنین کارفرمایان می‌توانند به راحتی اطلاعات مربوط به افراد جویای کار را به دست آورند.

حوزه فعالیت پاتو چیست و چه افرادی از خدمات آن بهره‌مند می‌گردند؟

 پاتو در زمینه ارائه انواع آگهی‌های پزشکی و آزمایشگاهی فعال بوده، بنابراین نیروی جویای کار و کارفرما می‌توانند از خدمات این مجموعه به نفع خود استفاده کنند. نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی منتشر شده در این مجموعه با تخصص‌ و سمت‌های گوناگون مثل پرستار، علوم آزمایشگاهی، پزشک، نیروی کار درمانگاه، جراح، دندانپزشک، دکتر آزمایشگاه، مسئول آزمایشگاه، دستیار دندانپزشک و… همراه است. آگهی‌های متنوع می‌توانند امکان بازار کاری قدرتمندی را برای متخصصان علوم پزشکی به وجود آورند. بنابراین فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی، پرستاری، علوم محیطی و آزمایشگاه‌ها می‌توانند نیاز و تخصص شغلی خود را در چنین سایتی جست‌وجو کنند.

- صاحبان مشاغل پزشکی و نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی

کارفرمایان و صاحبان مشاغل پزشکی می‌توانند برای پیدا کردن نیروی کار مورد نظر خود در سایت پاتو ثبت نام کنند و از تخفیف‌های سایت برای نخستین عضویت پلن نیز بهره‌مند شوند. کارفرمایان برای اینکه بتوانند نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی را در سایت منتشر کنند، نیاز به پرداخت هزینه سالانه دارند. یعنی با هر بار شارژ پنل، از درج آگهی به مدت ۳۶۵ روز بهره‌مند می‌شوند. در چنین حالتی، آگهی شانس بیشتری برای دیده شدن دارد. شما می‌توانید از خدمات ممتاز سایت نیز برای سئو آگهی نیز کمک بگیرید.

- کارآموزان پزشکی

بسیاری از دانشجویان و افرادی که به تازگی در رشته‌های پزشکی فارغ‌التحصیل شدند، نیاز به گذراندن دوره‌های کارآموزی دارند. دوره کارآموزی این افراد را برای شغل آینده آماده می‎کند، باعث افزایش اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود و تجربه کاری متفاوت را در اختیارشان قرار می‌دهد. نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی به کارآموزی در مراکز تخصصی مثل کشت سلول‌های جانوری، انفورماتیک، ژنتیک مولکولی، کار در بیمارستان، تعمیرات تجهیزات پزشکی، تکنسین دارویی و … مربوط می‌شود.

- کارجویان

به طور کلی خدمات این مجموعه در مراکز درمانی، مراکز دارویی، مراکز آزمایشگاهی، مراکز پزشکی و خدمات پزشکی در محل، دسته‌بندی می‌شود. هر کدام از این مراکز با زیر مجموعه‌ای از تخصص‌ها، خدمات و مهارت‌ها همراه بوده و هر فردی متناسب با رشته و نوع نیاز می‌تواند به دنبال کار مورد نظر خود باشد.

 دسته بندی مهارت‌ها در سایت پاتو باعث انتشار منظم سایر آگهی‌ها شده، به همین خاطر هم کارجویان و هم صاحبان مشاغل و مراکز درمانی می‌توانند اطلاعات مربوط به خود را برای پیدا کردن کار یا نیروی کار مناسب ثبت کنند. در این صورت گزینه‌های متناسب با رشته، تخصص و نوع نیاز آن‌ها پیشنهاد خواهد شد.

تمام این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که پاتو توانسته یک بستر امن و مناسب را برای نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی فراهم کند.

سایت پاتو
سایت پاتو

چرا باید از خدمات پاتو بهره‌مند شویم؟

امروزه پیدا کردن شغل مثل گذشته ساده و راحت نیست. بنابراین کارجویان برای پیدا کردن شغل ایده‌آل باید از روش‌های مختلف کمک بگیرند. خوشبختانه اینترنت یک بستر وسیع و گسترده برای استفاده از پیشنهادهای کاری را فراهم کرده است. با این بستر متنوع و گسترده، می‌توان به شکل روزانه یا لحظه‌ای از اخبار استخدام پزشکی و سایر رشته‌های مختلف با خبر شد.

زمانی که شما آگهی‌های منتشر شده در سایت را مشاهده می‌کنید، می‌توانید این آگهی‌ها را از نظر مزایا، امکانات، نحوه دسترسی، نزدیکی و دوری و … مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال شما برای راحتی رفت‌وآمد به مراکز درمانی، بیمارستان، مراکز آزمایشگاهی و درمانگاه‌ها شغل‌هایی را انتخاب می‌کنید که نزدیکترین مسافت را با محل زندگی شما داشته باشند. در این صورت هر روز ناچار به طی کردن مسافت طولانی تا محیط کار نخواهید بود.

فضای سایت برای تمامی کسانی که به دنبال کار تخصصی پزشکی و علوم مربوط به آن هستند، امکان بررسی دقیق و جامعی را فراهم می‌کند. در مجموعه پاتو، تنها با یک آگهی در رشته و تخصص مورد نظر خود مواجه نیستید، بلکه شما می‌توانید مجموعه آگهی‌های تخصصی را در رابطه با رشته و شغل مورد نظر خود مشاهده کنید. این وضعیت می‌تواند امکان انتخاب‌های بیشتری را برای شما فراهم آورد. زمانی که قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید، از مزایا و امکانات بیشتری نیز بهره‌مند می‌شوید.

زمانی که شما آگهی‌های منتشر شده در سایت را مشاهده می‌کنید، می‌توانید این آگهی‌ها را از نظر مزایا، امکانات، نحوه دسترسی، نزدیکی و دوری و … مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال شما برای راحتی رفت‌وآمد به مراکز درمانی، بیمارستان، مراکز آزمایشگاهی و درمانگاه‌ها شغل‌هایی را انتخاب می‌کنید که نزدیکترین مسافت را با محل زندگی شما داشته باشند. در این صورت هر روز ناچار به طی کردن مسافت طولانی تا محیط کار نخواهید بود.

۲۰۰۰۰ +

مخاطب در دسترس

جامعه هدف ایده آل

مخاطبین شامل پزشکان متخصص ، فوق تخصص ، پرستاران و کادر درمان

دسترسی آسان

اپلیکیشن اختصاصی آندروید، نسخه وب اپلیکیشن iOS

پوشش گسترده سوشیال

انتشار آگهی در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی

۱۰۰ +

دسته بندی اختصاص

متنوع و به روز

پوشش کامل نیازهای پزشکان و مدیران

خرید و فروش تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ارزشمند بوده و با قیمت بسیاری معامله می‌شود. اگر چنین تجهیزاتی خارج از فضای امن معامله ‌شوند، ممکن است از استاندارد لازم برخوردار نباشند. ضمن اینکه احتمال دارد این تجهیزات در فضاهای دیگر با قیمت بیشتری عرضه شوند. شما می‌توانید بسیاری از کالاها و تجهیزات پزشکی گران قیمت را با قیمت مناسب در پاتو پیدا کنید و خریداری نمایید.

همچنین افرادی که دارای تجهیزات پزشکی سالم و استاندارد هستند و تمایل به فروش آن‌ها دارند، می‌توانند آگهی فروش خود را در این سایت منتشر کنند. با توجه به اینکه این سایت یک سایت تخصصی در زمینه نشر نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی  است، می‌توان از امکانات آن برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود نیز استفاده کرد.

آگهی خدمات پزشکی در محل

بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات پزشکی و علوم مرتبط با آن را در محل ارائه کنند. عده‌ای نیز این نوع خدمات را به عنوان شغل دوم انتخاب می‌کنند.  این ثبت آگهی در تخصص‌های مختلف همچون بهیاری، پزشکی، پرستاری، دامپزشکی و … انجام می‌گیرد.

نشر تبلیغات با قیمت مناسب برای پزشکان

همانطور که می‌دانید تبلیغات همواره برای هر کسب‌وکاری از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است. بسیاری از پزشکان و جراحان می‌خواهند در فضای مجازی به شکل گسترده از تبلیغات استفاده کنند. سایت ما می‌تواند تبلیغات پزشکی را در زمینه‌های مختلف با قیمت بهینه و مطلوب انجام دهد. برخی از شرکت‌ها به عنوان وارد کننده یا صادر کننده تجهیزات پزشکی مشغول به کار هستند. این شرکت‌ها می‌خواهند از تبلیغات با قیمت مناسب بهره‌مند شوند. چون تنها در این صورت می‌توانند بازار کاری مناسب برای محصولات خود را پیدا کنند.

ارائه کتاب و جزوات پزشکی با قیمت مناسب

بسیاری از دانشجویان رشته‌های پزشکی و علوم مرتبط با آن، به دنبال کتاب‌ها و جزوات آموزشی هستند. خوشبختانه سایت پاتو امکان خرید و فروش جزوات آموزشی و کتاب‌‌ها را به شکل نو و دست دوم فراهم آورده، بنابراین دانشجو می‌تواند کتاب‌های تخصصی و گران قیمت را با قیمت مناسب خریداری کند. برخی از این کتاب‌ها نیز بسیار کمیاب بوده و نیاز به جستجوی دقیق‌تری دارد. برای جستجوی این کتاب‌ها باید از سایت‌های استاندارد مثل پاتو وان کمک بگیرید.

سایت پاتو یک سایت حرفه‌ای است که در زمینه نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. این نیازمندی‌ها در مقوله‌های مختلف همچون نیازهای درمانگاه، آزمایشگاه، مراکز دارویی و… ارائه می‌گردد. در واقع این سایت شرایط مناسبی برای برطرف کردن نیاز کارفرمایان و کارجویان فراهم می‌آورد. همچنین امکان تبلیغ برای تخصص‌های مختلف پزشکی، فروش تجهیزات پزشکی، معرفی شرکت‌های وارد کننده و صادر کننده تجهیزات و… وجود دارد. جزوات آموزشی و کتاب‌های درسی از دیگر خدماتی است که در این سایت به کاربران ارائه می‌شود.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است