پلن عضویت و پرداخت
پرداخت را انجام دادم ولی اعمال نشده است
در صورتیکه برای ثبت آگهی خود مبلغی پرداخت کردهاید و خدمت مورد نظر ارائه نشده است با مراجعه به ایمیلی که در آگهی خود درج کردهاید میتوانید علت را جویا شوید. اگر آگهی شما هنوز بر روی «پاتو وان» منتشر نشده باشد کد تخفیفی معادل بسته انتخابی شما به ایمیلتان ارسال شده است .
در صورتی که نمیخواهید از کد تخفیف استفاده نمایید و تمایل به بازگشت وجه خود را دارید، میتوانید از طریق گزینه «عودت وجه» درخواست خود را با ما مطرح نمایید.
در صورتی که مبلغ از حساب شما کاسته شده، بانک موظف است طی ۷۲ ساعت نسبت به بازپرداخت وجه اقدام نماید. لذا خواهشمندیم تا آن زمان شکیبا باشید و در صورت باز نگشتنِ وجه کسر شده به حساب شما با بانکی که از درگاه آن پرداخت خود را انجام دادهاید تماس بگیرید و با اطلاعات تراکنش خود، علت را جویا شوید.
توجه داشته باشید که با توجه به مبلغ کسر شده، ممکن است پیامک بازگشت وجه از سوی بانک برای شما ارسال نشود و نیاز به بررسی صورت حساب باشد. در صورت تأییدیه پرداخت از طرف بانک لطفا شماره پیگیری، زمان و مبلغ پرداخت را برای ما ارسال نمایید تا نسبت به پرداخت شما پیگیری لازم را انجام دهیم.